torsdag, juni 18, 2009

Så var man 28..

Ja då var man 28 då :) Hade en bra dag. Började med en joggingrunda med en vän. Efter sen frukost/brunsch & dusch blev det en dag av slappande. Diskade, sov middag och så. Sedan tog jag en kort promenad förbi ett av ställena jag jobbar på och lämnade in min timrapport. Sedan slappade jag mer i soffan innan det var dags att göra sig ordning och åka in till stan för att äta middag med goda vänner. Riktigt nice!! :) Blev en bra kväll1 Fick en hel del sms och några samtal och många inlägg på facebook. Värmde!! Så glad för alla mina underbara vänner!! Känner mig så välsignad och lyckligt lottad!!

Haft goda veckor! jobbat varje dag typ sedan jag skrev sist. Vart kul och gått väldigt bra! Men det är skönt att få nån dag ledigt nu!! Och tro det eller ej, har fortsatt jogga några ggr/vecka! jag e stolt & imponerad över mig själv! :) Haft grillkväll med vänner, dansat i kyrkan och så. Veckorna rullar på och jag njuter för fulla muggar!! :)

Efter midsommar drar jag norrut för en semester med hela stora familjen; föräldrar och syskon med respektive & barn. Ska bli kul!! :) Inte vart hemma sedan början av jan så jag hoppas jag hinner va lite i Delsbo oxå innan jag måste ner och jobba i juli.

Inga kommentarer: