torsdag, juli 30, 2009

Torsdag morgon..

Sitter här och surfar och vaknar med en kopp kaffe. Snart dags för frukost.
Kom tillbaka till Partille i tisdagskväll efter underbara dagar i Uppsala. Var på en konferens i en kyrka. Höll inte riktigt med om riktigt allt som sades och hur det sades & gjordes men man får se bortom det. Det var välsignade och goa dagar ändå! Får se vad som händer framöver med allt Han säger. Är förväntasnsfull och nyfiken! Får försöka ta en dag i taget och leva i nuet. Bara låta Honom leda och använda det jag har nu och där jag är nu.

Mycket tankar och bearbetning nu. Försöker att släppa och inte grubbla. Svårt men måste :) Annars är det lugnt här. Ledig nu fram till måndag så jag ska bara njuta! Passa på när man ändå är ledig. Jobbar heltid nästa vecka så. Resten av augusti vet jag i och för sig inte hur det ser ut men det kommer nog ramla in jobb. Förtröstan, tilit, gå i tro. Måste ju jobba och det är ju kul. Men att ha pressen att måsta för att klara ekonimin är inte kul. Hade inte klagat på att ha ett jobb och ha betald semester. Hade vart såå gött! Men det kommer det med. Allt har sin tid sägs det ju :)

Idag ska nog jag på gemenskapsträffen och hjälpa till och prata lite med de äldre. Var där förra veckan. De är så sköna!
Allt gott!

Inga kommentarer: