fredag, augusti 07, 2009

Fredag..

Så var det snart helg igen, så skönt! Sicken vecka det har varit. Jobbat heltid hela veckan, men det har gått bra. Få barn så det har varit lugnt. Regnade måndag och tisdag så då var vi inne hela dagarna med barnen. På måndag kväll var jag och en kompis på "Lotta på liseberg". Satt på en bra plats även denna gång. Hade hur kul som helst. Go stämning, bra artister, roliga låtar och så. Duggade lite under hela sändningen dock, men det var iaf inte späregn :) Tror vi fastnade på tv-rutan i några sekunder också. En kompis sms:ade & sa att hon sett oss.

I onsdags kom solen, och det med besked. Vart klarblå himmel och varmt sedan dess. Hur nice som helst!! Njutit och haft det gott trots jobb. Vart ute en del med barnen såklart. Efter jobbet har jag njutit av solen utomhus. Igår joinade jag min vän S som redan var ute i solen. Vi tjötade ett tag, sedan blev det dopp i sjön och mer tjöta och sola där. Sedan kvällsmat på "gyllene bågen". Bra avslutning på dagen!!

Ska snart äta frukost och dra mig till jobbet. Hade hoppats på ledigt idag men tydligen inte :( jaja, hoppas barnen går hem tidigt och att det blir sol i helgen så man kan vara ute och njuta av solen och ledigheten!

Spännade saker på g har jag en känsla av. Lite spänd och nervös och ser fram emot framtiden med förväntan och spännig! :) Ha en bra helg!
kram på er

Inga kommentarer: