söndag, februari 15, 2009

valentine's day..

Söndag morgon, solen skiner utanför fönstret och skidskytte-VM på tv:n.. kan det bli bättre?? :)
Haft en bra vecka. Fullt upp. Vart i skola några dagar, jobbat 1,5 dagar och även läst lite litteratur och dansat i kyrkan. Vart kul och gått bra även om det vart fullt upp!! Kull att få jobba lite & göra nåt praktiskt. Jag har fortf inte läst all litteratur som jag borde läst hitills, så är lite stressad över det, men samtidigt vet jag att man oftast inte hinner läsa all litteratur. Så jag försöker prioritera & skumma igenom. Har inspiration att läsa och det är intressant så på så vis är det ju helt ok. Men man behöver ha ledigt ibland med, annars blir det inte bra i längden.. :)

Haft en underbar helg!! I fredags, efter en dag av plugg & häng i kyrkan, blev jag bjuden på kvällsmat hos en familj i kyrkan. Sedan åkte två kompisar & jag till stan för att fika & umgås. Riktigt trevligt!! :) Igår var jag mestadels hemma; städade lite, läste litteratur och så. Sedan var jag på Alla hjärtans dag middag på kvällen!!! Grabbarna i gänget hade bjudit oss tjejer i gänget. Inte illa va!? :) De hade dukat fint och lagat tre rätters. Toast med skagenröra till förrätt, fläskfile & potatis med grönsaker till huvuvdrätt. Till efterrätt var det pistageglass med lite exotiska frukter i & en jordgubbe på toppen. Helt underbart gott var det!! och vi hade riktigt trevligt & skoj, mycket skratt!! Trevligt att fira alla hjärtans dag med vänner!

Nu sitter jag & njuter av morgonen som ni nog förstått. Ska äta frukost & fortsätta slappa. Ta en promenad i solen ska jag nog oxå göra. Får ju passa på :)
Ha en fin söndag!!
kraaam

1 kommentar:

Anonym sa...

Söndagmorgonen blev ju ännu bättre med Jonssons VM-guld :) Charmen med skidskytte att man kan vinna även om man ligger långt efter.. :) Ha en fortsatt bra dag! Kram