torsdag, februari 05, 2009

Torsdag morgon..

Varit en bra vecka. Helgen präglades av umgänge med vänner- trevligt och skoj! Men det blev lite sömn och det påverkade de kommande dagarna :( gudstjänsten med besök från Etiopien var kanon!! Riktigt härligt!! och det kändes kanon att vara förbedjare, har nog inte kännts så bra nå'n gång!! Bara "flöt" på.. grymt härligt känsla!

Annars har det som vanligt vart skola i veckan, med både bra & intressanta och dåliga föreläsningar, men det är kul att träffa de andra i klassen iaf :) Hade hemgrupp i måndags kväll, det var sådär. Vet inte om det beror på att jag var trött eller på att det "hänt" en sak som jag & en av de andra är lite besvikna på. Jag och hon pratade en hel del om det, pratade även med ledarna i vår hemgrupp. Så det ska nog reda ut sig ! :)

Pratade med mina ena faster härromdagen, riktigt kul!! Hon blev glad :) ska till Sthlm om 1,5 månad på styrelsemöte så jag ska hälsa på henne då! Fick mig att tänka på en del saker ang några.. lider med dem!!

Igår hade vi träff i vårt VFU(verksamhetsförlagd utbildning) område :) dvs där vi ska göra "praktrik". Jag ska vara här i Partille någonstans, vet inte exakt var men vilket område. Det var kul att få träffa de som är ansvariga i det området, få mer info och äta lunch som kommunen bjöd på!! På em träffade vi andra studenter, som kommit längre i sin utibildning, som oxå gör praktik i mitt område. Vi hade en em om kulturkrockar/kulturmöten. Intressant!! kul att se andra studenter än de i sin klass..

Idag har vi självstudier, sköööönt!! :) ska iväg på en grej nu på fm sedan ska jag läsa litteratur i em. I morgon väntar en heldag i skolan och sedan genrep inför Melodifestivalen!! =) ska bli sååå kul!! ser fram emot det! kan nog bli röj, ganska bra artister i Gbg har jag för mig..

xoxo

Inga kommentarer: