torsdag, mars 22, 2007

första inlägget..

så man en bloggare då.. ännu en i raden :) Får se vad det blir av detta.. ett sätt att vädra tankar och upplevelser kanske..

Idag har jag suttit kyrkan och pluggat(läst kurslitteratur).. Alexandra kom och åt lunch med mig. Trevligt. Pratade sen lite me Dorotea, hon som har caféet. Vart ganska seg och så idag.. vart det i det senaste, gått mycket upp och ner.. jobbigt.. har ju fått må så fantastiskt bra de senaste 1,5 åren och så nu detta :( men men ,det är väl en övergående fas.. någonting Gud vill visa och befria mig från. man får ha tålamod med Honom ibland.. ;)

Haft en bra vecka iaf.. bubblade bubbelpool med Maria i måndags.. hur nice som helst. Ett tag sen vi var själva och kunde prata ordentligt.. sedan hade vi storsamling med några bönegrupper på kvällen. Riktigt bra! Lovsången var såå stark och Johans undervisning såå bra! Glädje, närvaro, uppmuntran, nåd.. åkte me Johan hem, gott att prata genom och utvärdera lite..
tisdags kväll var det dans.. gick bra och så, men det ger inte lika mycket kraft & glädje som det brukade göra.. lite less på att dra i dansgruppen nu, men känns som jag ska vara uthållig ändå.. jaja, visar sig nog..

I går hade jag föreläsning först på etik & ledarskapskursen.. sedan ansitktsbehandling med Alexandra på "stilla".. sååå skönt, riktigt avkopplande! sedan till Gbg och föreläsningen i barn & ungdomspsykologin. Ganska intressant men tråkig lärare tyvärr.. Grey's när jag kom hem =)

Pappa, mamma och två av syskonbarnen hemifrån (Hilma, Albin) e på väg ner :) de ska vara här i helgen.. ska bli nice att se dem! ska även träffa Emilie i morgon.. ska bli kul!!

Ja,det blev väl ett ganska långt första inlägg.. men så e det ibland :)
Take care! Frid!

Inga kommentarer: