söndag, mars 21, 2010

Jag har..

Jag har
[x] Egentligen viktigare saker att göra men...
[x] Snott den här listan
[x] Gått på en blinddejt
[x] Skolkat
[x ] Varit i USA
[ ] Spytt i en bar[x] Ätit sushi.
[x ] Åkt snowboard.
[ ] Rökt
[x] Varit kär
[x] Blivit dumpad
[] Dumpat någon
[ ] Fått sparken
[ ] Varit i knytnävsslagsmål
[x] Fått fler än ett MVG på en och samma termin
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] Blivit arresterad
[x] Älskar eller saknar någon just nu - min familj o mina vänner..
[x] Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[x] Gjort en snöängel
[x] Byggt ett sandslott
[x] Hoppat i en vattenpöl
[x] Fuskat när jag spelat spel
[x] Varit ensam
[ ] Använt ett falskt id
[ ] Varit med i en jordbävning
[x] Rört en orm
[x] Sovit under stjärnorna
[x] Blivit missförstådd
[x] Vunnit en tävling
[ ] Blivit avstängd från skolan
[] Varit med om en bilolycka
[] Känt mig som en utstött
[] Gråtit i sömnen utan att veta varför
[x] Ätit ett helt glasspaket på en natt
[] Hatat mitt utseende
[ ] Varit vittne till ett brott
[] Ifrågasatt mitt hjärta
[x] Simmat i havet
[] Sjungit karaoke
[x] Betalat för mat med bara mynt
[x] Busringt
[x] Sprungit i regn
[x] Dansat i regn
[x] Skrivit ett brev till tomten
[x] Blåst bubblor
[x] Åkt rullskridskor
[ ] Hoppat från en bro
[x] Drömt att jag gift mig med någon
[] Limmat fast min hand/mina fingrar nångång
[x ] Fastnat med tungan i metall under vintern
[ ] Kysst en fisk
[x] Suttit på ett tak
[x] Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[x] Klättrat i träd
[x] Blivit puttad i en pool/vatten med kläderna på
[x] Blivit tillsagd av en främling att jag är het
[ ] Brutit ett ben
[x] Fångat en fjäril
[] Fuskat på ett prov
[x] Glömt någons namn
[] Åkt polisbil
[x ] Sovit naken
[x] Varit kär i en kille
[x] Gråtit av ren frustration
[x] Ätit köttbullar med mos
[x] Känt mig elak
[x] Duschat naken
[x] Gjort bort mig på fyllan någon gång

Inga kommentarer: