lördag, mars 27, 2010

Lördag kväll..

Sitter hemma och slappar och har det skönt. Gött med en kväll hemma. Vart en bra vecka. Hade examination på min essä i kursen om "lek och kreativitet" i måndags. Gick kanon! De hade inte så mycket negativt att säga om mitt arbete =) skönt, och kul att höra!

I tisdags fikade jag mitt på dagen med en vän och slappade sedan fram till jobbet kallade. Var inte så taggad inför pysslet men det blev sååå bra! De hade verkligen tagit till sig undervisningen och hade en del frågor och tankar. Så kul! Det börjar hända saker med dem! Det är spännande, känner mig priviligierad att få vara delaktig och se detta och ta det av det!

Onsdagen tillbringades hemma med kurslitteratur i knät. Intressant bok faktiskt, kan nog bli en rolig kurs detta. Känner mig taggad!! =) På kvällen badade jag bubbelpool med två vänner. Riktigt nice. Såå skönt att bara slappa och sitta i varmt vatten. Rekomenderas :) och att umgås med vänner är oxå gött. Så lycklig och glad över att jag kan umgås så mycket med mina vänner och att jag har så underbara vänner! =) asante yesu!

I torsdags började nya kursen, men jobbade som tim.vik på en förskola. Riktigt kul dag faktiskt! Gick bra. Fick en del uppmuntran och bekräftelse på en del saker. Så gött! Kvällen tillbringades hos bror med familj med dem och svägerskans föräldrar & syskon. Det var 5 år sedan E dog :( sorglig men vacker stund vid graven och sedan våfflor hemma hos brorsan. Go kväll faktiskt. Kul att träffa dem och jag är glad jag var där!

I går jobbade jag oxå och sedan fikadejag med vän innan jag deckade hemma i soffan. Skön kväll hemma.. idag har det pluggats mera. Seminarium på måndag. Ska bli kul att träffa basisarna och kursarna igen! Trivs verkligen med livet, det rä sååå gött, så roligt, härligt. Känner mig så välsignad, glad, tacksam, lycklig! Men frustrerad, men det är spännande - när? vad? aaah.. tålamod tålamod.. =)

Inga kommentarer: