tisdag, november 25, 2008

Tisdag.. trött..

Återigen gått några dagar, eller en nästan vecka, sedan sist. Vart bra dagar men som den senaste 1,5 månaden har jag vart trött och haft ont i huvudet., suck. Det går bra när man gör nå't & är igång men när jag är hemma är jag helt deckad och ligger framför tv:n bara...

Helgen var ganska lugn. Fred kväll strosade jag och Sara lite på Allum & se'n tog vi en sväng i bilen och kollade på stora hus i Öjersjö innan hon skulle åka och jobba natt. Resten av kvällen tillbringades framför tv.n... Lördag uträttade jag lite ärenden, bl.a köpte jag en dammsugare!! :) äntligen! Susanne skjutsade och hjälpte mig, så snällt av henne!! På kvällen var det fest i kyrkan :) arbetslaget hade ordnat för församlingen. De hade dukat fint i kyrksalen och ordnat & grejat. Riktigt trevlig och kul kväll med god mat, bra musikunderhållning av Rebecka med team..

Söndag var mest slapp och se'n kyrkan som vanligt. Bra gudstjänt.. riktigt go lovsång!! helt fantiastiskt! sedan drog några hem till sara och åt kladdkaka med grädde o godis :) muuums! Vi fastnade i en bok som heter "stora flirtboken". Riktigt spännande o kul!! Tjejer, jag säger bara: se upp om killarna börjar fixa till/dra upp sina strumpor i er närhet :)

igår storstädade jag inför advent!! Min dammsugare funkar superbra. Jag e såå nöjd ;) sedan körde jag ett styrkepass på gymmet. På kvällen var jag in till stan och fikade med en kompis. Underbart nice och givande samtal... underbar människa.

Idag har jag suttit barnvakt i Alingsås.Fick med mig Alexandra som sällskap :) Haft det mysigt med barnen men Märta var trött så henne fick man underhålla och ge mat/dricka för att hon skulle hålla sig pigg & glad. Vi åkte pulka & var nere vid sjön, spela´de spel, åt våfflor o så. Härlig eftermiddag..

Sitter nu i tvsoffan och vilar.. ska jobba i morgon :)
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, kul att du snodde det där frågegrejset av mej :) jag glömmer läsa andras bloggar... är så inne i min... men bättre sent än aldrig :) julmarknad med mej o carin i Haga på söndag? 12.00 vid Haga kyrkan? sen ska vi baka lussebullar jag o mina roomies :) min storebror kan va lite stursk... som man säger i delsbo... min lillebror är däremot underbar!!!KRAMAR