onsdag, november 26, 2008

Välsignad kväll..

Jobbat idag- kul men fullt ös.. 18 barn, varav ca 5 som e runt 2.. full rulle :) Efter jobbet träffade jag på Susanne och följde me henne hem en stund efter vi hämtat två av barnen på dagis/skola.. skönt att bara sitta i köket, fika, prata, ha några runt omkring sig, bygga lite pussel o så... sedan gick jag till kyrkan för att dansa. Var verkligen inte laddad, hade helst velat åla hem och slappa men som ledare & ansvarig för dansgruppen kunde jag inte göra så. Han prata lite me Maria innan dansen började, skoj att se henne o tjöta lite.. sedan dags för dans, som blev väldigt givande o välsignad. Blev en bra kväll som gav kraft o energi och vi fick lite klarhet i vissa saker..

"inte genom styrka, inte genom kraft men genom min Ande ska det ske, säger Herren"

inte första gången jag upplever Guds verkan som starkast när jag är som svagast... det är ofta så.. och det är ju bibliskt..

Inga kommentarer: