måndag, mars 16, 2009

Ny vecka..

Så var helgen över och det är ny vecka!!
På torsdagen var jag in till skolan & mötte upp med en kursare för att göra en IT-kunskapsutvecklingsuppgift. Vi skulle sätta ihop ett bildspel om en situation från praktiken och läsa in en berättelse till. Det var faktiskt roligt, vi hade skitkul! :) strulade lite på slutet men det gick och vi fick iväg iden.. och blev godkända!! yeeah! På kvällen fick jag massage av en kompis- underbart skönt & behövligt!! Tack E! För både te & pratstund och massagen.

I fredags fm skrev jag klart arbetet för skolan och skickade iväg det. Såå skönt!! Min lärare svarade snabbt och hade hunnit kolla genom det lite för jag var först, verkade bra sa han! Så borde va G iaf. Puh.. På em träffade jag en kompis över en fika- omtumlande & känslosamt samtal. Men bra & behövligt. Sedan drog jag lite söderut till äldsta brorsan med familj i Laholm. Försökte samla mig allt vad jag kudne på tåget..

Hade en underbar helg hos brorsan! Solen sken & värmde, flera plusgrader. Riktig vårkänsla!! Underbart!! De bor fint ute på landet i stor villa med stor tomt & öppna fält runtomkring. Underbart för de små pojkarna att växa upp där! Haft en skön helg med fika inne i Laholm, god mat & slappa hemma i huset, melodifestival (rätt låt vann!!) med Sofia.. Igår fm var det babysim. Så gulligt med alla små som simmar & dyker. Kul att se & vara med om! :)

På onsdag ska jag jag försvara mitt arbete & opponera på en kursares. Så har nu två dagar på mig att läsa in mig på hennes. Sedan har vi en vecka på oss att ändra det vi behöver ändra innan arbete ska in helt nästa onsdag. Så blir nog en lugn 1,5 vecka. Skööönt! Behöver det..

Dags att ta tag i dagen. Magen kurrar så frukost kallar :)
Ha en go måndag & vecka!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg bilderna på facebook från Per och Sofias hus. Såg härligt ut där!