torsdag, mars 19, 2009

Torsdag morgon..

Var på danspass på Friskis i tisdags kväll, gryyymt skoj!! En av låtarna vi dansade till var den nedan, gissa om jag blev förvånad.. men glad!! Trots allt jag går genom just nu och allt som sker så vill jag alltid följa Honom, vara nära Honom. "nothing can keep me away from His love.."



Har funderat mycket denna vecka, men det har vart en lugn och bra vecka!! Var in till gamla jobbet i tisdags fm, sååå kul att träffa dem och tjöta lite! saknar det stället!! Sedan gjorde klart inför opponeringen som vi hade igår, på sen em jobbade jag några timmar i kyrkan- med barnkören! :)

I går hade vi som sagt opponering på våra arbeten vi skrivit nu efter VFU´n. Lite nervöst var det, men det gick bra. Både att "försvara" sitt eget och att opponera på kursarens. Vi var alla godkända, så vill vi kan vi strunta i att ändra det som va fel(stavfel, syftingsfel & så) och få g ändå. Men chansen finns ju att man kan få VG, fick inte veta om vi var nära VG, så det är väl bara att ändra och skicka in och se :) Man vill ju att arbetet ska vara så bra som möjligt! Har en vecka på oss att ändra. Skönt!

Efter opponeringen satt jag & min basgrupp och förberedde gestaltande redovisning som är på måndag. Gick bra. Sedan gick jag på stan en sväng, blev lite shopping =) Skor, linne och lite böcker på Din Bok. Handlade för strax över 200 kr där & då får man en stämpel i stälpelkortet och jag hade visst bara en stämpel kvar innan kortet var fyllt, så jag fyllde ju kortet igår och då får man 100kr rabbatt. Så jag behövde bara betala 116kr för 4 böcker :) not bad huh?? sedan tog jag en cider med en i basgruppen & slappade lite. Så skönt att denna kurs snart är slut och kunna börja på ny kula liksom..

Hm. Funderar på vad jag ska göra idag. Solen skiner utanför och våren är på g. Ska nog plocka och fixa lite här hemma. Kanske ändra det som ska ändras i arbetet så det är gjort och ta en promenad i solen.. bara njuta :) böcker och så inför nästa kurs är inköpta..
kram

Inga kommentarer: