tisdag, mars 24, 2009

Tisdag morgon..

God morgon vänner!
Sitter här och lyssnar på RixMorgonZoo och äter gröt. Utanför skiner solen, det har tydligen snöat lite och det är kallt, men det är bara skönt med lite frisk & klar luft! Men hade ju nästan vant sig vid vårvärmen.. :)

Ska snart knata iväg och jobba några timmar, ska jag jobba fm i några dagar. Passar pefekt då jag är ledig idag & i morgon, men ska fixa det sista i arbetet och på torsdag börjar nästa kurs på em. Så det var perfa! Nå'n hade nog ett finger med i spelet.. :)

Haft bra dagar. Söndagen var slapp & skön, sedan härlig återinvigningsgudstj i Jonsered. Efter det god mingelmat och sedan iväg till innebandy. Det var lätt & skoj att springa och spela!! sov gott sedan! :)

Igår var jag hos frissan fm. Färgade och klippte! Gott att bli lite "ompysslad" :) På em hade vi gestaltande redovisning i skolan. Min basgrupp hade en lite sketch, det gick bra och det vi ville få fram gick fram. De andra tyckte det var bra och tydligt! :) och det var kul att se alla andras oxå- en liten rimramsa, film, bildspel, mer små sketcher. Kul!! Sedan blev det fika med tre kursare, skönt och avslappnat!

Hemgruppen på kvällen var kanon!! Underbart skönt! Vi var hos en här i Partille så jag hade nära hem. Skönt1! :) Mycket funderingar kring hur jag ska göra med hemgruppen, vet inte...

Nu är det dags att göra sig klar.. ha en bra dag/vecka!!

Inga kommentarer: