onsdag, december 03, 2008

Feeling better..

Onsdag. Tredje dagen hemma. Börjar bli lite trist och långtråkigt, men jag mår mycket bättre, och enligt läkaren får jag jobba fr.o.m i morgon :) e tydligen inte smittsam nu när jag tagit penicillin i snart tre dagar, så nu vågar jag mig ut bland folk igen :) om jag inte får tillbaka febern då, men det tror jag inte jag får. Halsen har blivit lite värre men febern är iaf borta..

Har fått säga nej till 2 dagars jobb :( dels i måndags då, men de ringde även igår om idag.. suck. Ville ju jobba men får inte, bara hoppas de ringer i slutet av veckan och nästa vecka!!

Känner mig utvilad, men inte så konstigt kanske efter all sömn jag fått. Inte sovit så här mycket på länge. I måndags sov jag mycket i soffan framför tv:n och sedan 11 tim på natten. I går låg jag i soffan nästan hela dagen och såg tv, sov lite bara, och sedan sov jag 10 timmar i natt, not bad huh? :) men man behöver väl mycket sömn & vila för att kroppen ska återhämta sig & infektionen läkas ut. vart skönt iaf!!

ska nog ta och byta lakan och städa av lite här hemma nu, så det blir lite fräscht efter man vart hemma & vart sjuk. Alltid skönt. Ska tvätta i em så det är lika bra att få det gjort.. :)
Ha en fortsatt bra vecka!!
puss

Inga kommentarer: