fredag, december 12, 2008

Förkyld..

Blivit förkyld igen :( suck, ska det någonsin ta slut?? trodde förkylningen jag gått med i snart 2 mån skulle släppa när jag åt penicillin för halsflusset men icke då. Förkylningen blommade sitället upp igen när jag hade 1 dag kvar av pencillinkuren.. suuuck!

Haft ok dagar. Jobbat lite, slappat hemma en del & så var jag & Alexandra och bubblade bubbelpool en kväll. Såå skönt att bara sitta i värmen & njuta.. Lucia kom på besök oxå :) Igår fm bakade jag pepparkakor & lyssnade på julmusik!! sedan köpte jag & Sara med oss pizza och åkte upp till kyrkan där vi åt lunch med Maria och sedan blev kvar i flera timmar & bara hängde & pratade med Maria, teamarna och andra. LIte nytta gjorde vi oxå; hjälpte Maria, Josefin & Annette att fixa & göra klart scenen de håll på att bygga inför julspelet som ska vara på söndag i gudstj. Mycket skratt, flams & skoj. På kvällen hjälpte temarna & jag Karin L med alfamaten. Julbord :) mycket gott & mysigt. Tända ljus, sjöng några julsånger & så..

Idag ska jag klippa mig. Ska bli skönt att bli lite ompysslad. Så skönt när folk håller på med håret.. men först ska jag äta frukost & bara slappa..
Ha en bra luciahelg!!
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var synd att det blev som det blev med Ray.. Hoppas han har det bra där han är nu.
Så du sitter med en ny frisyr nu? Nice värre!
Har bokat klipptid jag med. 13 januari blev det. Läääänge dit. hehe

Oh, pepparkakor. gottgottigottgott