måndag, december 29, 2008

sista kvällen..

sista kvällen hemma i Delsbo för denna gång.. hade gärna vart kvar i vintern men ska bli skönt att komma hem till lghten & vännerna där nere oxå.

Har haft bra dagar.. tagit promenader, åkt lite pulka, myst med syskonbarnen, sett tv & så. Vi har haft sjukstuga här senare veckan, den ena efter den andra har haft feber & vart häning. Blir väl så när man samlas många.. men nu börjar det nog ordna upp sig för de sjuka..

Igår åkte Erik, Sofia & barnen hem. Per & Sofia åkte oxå, men för att åka ner till Laholm & fixa med husköpet & få nycklar. De lämnade pojkarna så mamma & pappa och jag har myst & lekt med dem.. sååå söta va!! :) blev ganska tyst & lugnt när alla for, skönt men lite tomt..

igår fm kom kusin Katarina & sa hej :) vi pratade & fikade medan vi såg längdskidor på tv:n. Söndags & helgstämning!! när pojkarna vaknade efter lunch åkte mams, paps & jag till syrran där vi fikade & åt mat,. Fint radhus de köpt!! Harry facinerades toatlt av Malvas lekdammsugare :)

idag var jag till Ljusdal & hälsade på en kompis.. riktigt trevligt! underbart skoj att se henne!! Efter middagen kom faster Gunvor & kusin Kristina med sonen Oscar på besök.. skoj att se dem! pojkarna charmade dem totalt!!

ni har mamma & jag precis lagt Hilma & Elsa som ville sova över.. så det är fyra barn som sover här nu.. livat värre i morgon bitti :) måste packa senare ikväll, eller så gör jag det i morgon bitti, får se.. ska iaf se OSkrönikan med mamma nu..
kraam

Inga kommentarer: