fredag, januari 02, 2009

2009

Gott nytt år!!! :) så var 2009 här.. spännande!
Hade ett trevligt & kul nyårsfirande. Vi var 8st som träffades och åt trerätters middag, pratade, umgicks, & spelade spel och bara hade det gott. Riktigt nice!! Kul att träffa vännerna igen!!

Gårdagen avnjöts hemma i soffan, var trött & hade ont i huvudet men på em var jag tvungen att ta mig ut & njuta av solen så jag tog en promenad. Riktigt nice!!! men inte så bra kanske, hostan jag fick när jag kommit ner i tisdags blev värre och senare på kvällen fick jag låg feber.. suuck. Sov 11 tim i natt och idag har jag ingen feber men e snuvig & hostig och seg/tung i huvudet.. ska jag någonsin bli frisk!? får bli vila idag med, kanske en kortare promenad om jag orkar..

inga planer för helgen mer än gudstj på söndag kväll så jag ska nog kunna vila upp mig & förhoppningsvis kurera mig lite..
Ha en bra helg!!

Inga kommentarer: