tisdag, december 09, 2008

snart student..

kom in på lärarprogrammet i Göteborg. Så i mitten av januari börjar jag studera till förskollärare :) känns bra!!

Sitter just nu och dricker honumgsvatten, lite ont i halsen.. igen, suuuck. Skönt med en kväll hemma. Suttit barnvakt i Alingsås idag. vart mysigt och lugnt. Fick lite tid att vila & läsa i boken jag håller på med när Märta sov. Skönt! Åt mat med Sofia & barnen när Sofia kommit hem och sedan åkte jag tillbaka och sitter nu som sagt här framför tv:n. I morgon ska jag jobba hela dagen på dagis..

Helgen var bra. Fred kväll hade Sara, Alexandra & jag tjejkväll. Var på gospelmässa, fikade på café & sedan hamnade vi hos Sara med godis Riktigt nice var väl efter 1 när vi åkte därifrån!! På lördagen jobbade i köket på Hjälmared under julkmarknaden. Grymt kul!! var inte alls laddad för det men det blev bra & skoj! Hamnade efteråt hos bror med familj på tacos. Var sååå trött men det var en slapp & skön kväll i familjens gemenskap..

Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är sovadags.. ha det gott!!
puss på er

Inga kommentarer: