torsdag, april 16, 2009

Torsdag.. vår..

Hade en väldigt bra och härlig påsk med vila, gott sällskap & go gemenskap och mycket Gudsnärvoro. Verkligen välsignad helg!! Puh.. helt underbart! Att vädret vart kanon med sol & ganska varmt har ju inte skadat. Verkligen njutit!! El fanstastico!!

I måndags sov jag ut, sedan slappade jag och tog promenad med S och köpte glass på Triumf, härligt! Testade en ny smak, svartvinbär. Kan verkligen rekomenderas!! muums! Skola i tisdags & sedan var jag "ledig" i onsdags & på fm idag så jag drog till Alingsås för att hälsa på bror med familj, och mamma med två av syskonbarnen som är nere. Skoj att se dem och bara vara! Spela lite spel, hoppa lite studsmatta och så.. men läste även den litteratur jag behövde läsa!! Duktigt va?? :)

När jag kom från skolan idag var jag in på synsam och köpte slipade solglasögon. Kände att det kommer bil behövligt. Anv ofta solglasögon på sommaren och då blir man så trött i ögonen & får ont i huvudet för att man spänner sig. Ska betala dem på 24 mån, så 75kr/mån blir det. Det ska jag nog ha råd med :)


jaja, dags för lite te eller nå't..
kram på er

Inga kommentarer: