söndag, april 19, 2009

vad tänker du på..

VAD TÄNKER DU PÅ NÄR DU HÖR ORDET ..?

grönt: vackert, skönt, uppväxten på gården, sommar
Sockervadd: sött
Ost: pålägg
USA: The Stewarts, ett av mina bästa år..
Sex: nå't av det vackratste man kan ge till någon..
Frukt: saftigt & gott
Alkohol: dricker sällan, om så cider eller vin.
TV-shop: zappar fort forbi
Pyssel: kan va skoj
Skräckfilm: inte min favvo
Kusin: Kristina
Skitfilm: regissören/författaren vill bara tjäna pengar..
Humor: Galenskaparna
Paris Hilton: hm.. tja.. no comments..
Dricka: mammas hemgjorda saft..
Jesus: min Frälsare- den som sog & uppstod för allas skull..
Doft: vår-försommar, liljekonvalj, syren..
Julen: underbara minnen från barndomen. Delsbo.. god mat...
Varmt: amerikanska södern.. bastu..
Pizza: min kompis som brukar beställa kebabpizza med isbergssallad på..
Blod: kommer om man skadar sig..
Skönt: närhet, massage, värme..
Begravning: sorgligt men förhoppn.vis hoppfullt. Elin.. morfar..farmor.. farfar..
Gott: kaffe.. choklad.. mat..
Bröllop: längtar tills det e min tur.
Kärlek: villkollslösa agapekärleken från Gud.. kärleken från familj & vänner..
Mardröm: att mina nära & köra dör..
Sommar: bada, sola, glass, grilla.. ledigt..
Äckligt: lever, sill, makrill..
Djurpark: Borås.. Washington DC zoo.. Skansen..
Härligt: sommar.. vänner.. slappa.. lovsång/tillbedjan..
Vinter: vackert, härligt (om det e snö)
Läskigt: mardrömmar, olyckor, våld..

Inga kommentarer: