lördag, april 04, 2009

Vååår!!

Sol & varmt idag. Helt underbart!! Såå gött!! Har haft en kanondag. Först kaffe & en stund med Gud, sedan frukost & promenad med en vän. Efter det vila & slappa lite hemma. Sedan fick S nå't ryck & ville åka till Alingsås så vi tog med oss A och K och drog iväg för att njuta av solen & ha det allmänt gött. Strosade och hamnade sedan på trappaorna vid ån med varsin glass. Helt underbart! Sååå skönt! Ville sitta på balkong nu när kvällsolen kom dit men mina utemöbler har rostat lite så det gick inte fälla ut stolarna :( får fixa nå'n olja eller nå't & smörja så jag kan använda dem..

Igår hade jag som sagt yngsta syskonbarnet på fm. E & M lämnade av henne strax efter 7. Nice huh?? :) Hon hittade min innebandyklubba på en gång så hon började spela lite innebandy. Hon gjorde inte så mycket väsen så jag tror inte grannarna blev störda. Sedan åt vi frukost, lekte lite mer & så, som man gör när man är liten :) Sedan var det dags att sova så vi klädde på oss att gick ut med vagnen, blev en rejäl promenad på 1,5 timme!! Skönt!! Sedan lunch & leka mer tils brorsan & M kom och hämtade. Vi hade en bra dag! Hon är för go!! Kul att få rå om henne här i min lght.

Nu ska jag slappa lite mer, sedan till S. Grilla & slappa.
kram på er

Inga kommentarer: